İşlemlerimizde müşteri odaklı projeler ve hizmetler geliştiriyoruz. Geleceğimizin müşteri memnuniyetinde saklı olduğunun bilincindeyiz. Müşteri memnuniyeti için sürekli iç denetim mekanizmalarımızı çalıştırıyoruz.
Sistemimizin sürekli yeniliklere ve gelişmelere açık olabilmesi için müşterilerimizi sürekli dinliyor ve müşteri odaklı çözümler üretmeye özen gösteriyoruz. Hizmetimizin gelişmesinde şikayet yönetiminin bize sağladığı bilgiyi alıp bir gelişim fırsatına dönüştürmek için yararlanılması gereken en iyi araç olduğunun farkındayız.
En iyi hizmet için;
- Görünürlük
- Ulaşılabilirlik
- Cevap verebilirlik
- Nesnellik
- Gizlilik
- Müşteri odaklı yaklaşım
- Sorumluluk
- Sürekli gelişim
- İlkelerine sadık olacağız.